ח"כ ינון אזולאי: "השקר של גנץ הוא שקר ממלכתי"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ינון אזולאי: "השקר של גנץ הוא שקר ממלכתי"

ח"כ ינון אזולאי ב'מהדורת סופהשבוע': תראו את המספרים שהיו לפני שחה"כ יעקב מרגי נכנס לוועדת החינוך. אני מקווה שגם חברי הכנסת ממפלגת יהדות התורה, אחותינו יתגייסו לעניין" | "כנראה בני גנץ סיפר בדיחה וזה הסתובב. מקווה שעשה תשובה ביום כיפור על אי אמירת האמת שלו. כל ראשי המפלגות של גוש הימין הצהירו שלא ילכו איתו. השקר של המחנה הממלכתי הוא שקר ממלכתי"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי, ש"ס לחכם ופרידמן ב'מהדורת סוף השבוע': "כבר שהודיעו על פיזור הכנסת היינו מוכנים לבחירות. כל אחד מתשעת הח"כים קיבל איזור פעילות, אני על 15 ערים בצפון ומנהל את הפעילות מול הרבנים ובני התורה. אני רואה שאנשים מתעוררים, אבל אם הם לא יביאו את חברים שלהם זה לא יצליח. אנחנו עובדים נאמנה".

על חמש מאות הבנות הספרדיות שתקועות בי-ם: "קודם כל צביקה כהן, סגרה"ע הוציא מכתב בערב כיפור, כעת זה מטופל בידי יו"ר המפלגה. מקווה שמשרד החינוך יתעשת. תראו את המספרים שהיו לפני שחה"כ יעקב מרגי נכנס לוועדת החינוך. אני מקווה שגם חברי הכנסת ממפלגת יהדות התורה, אחותינו יתגייסו לעניין"

"כנראה בני גנץ סיפר בדיחה וזה הסתובב. מקווה שעשה תשובה ביום כיפור על אי אמירת האמת שלו. אני מקווה שהוא לא יגיע לשמונה מנדטים וכך גם מתן כהנא לא ייכנס לכנסת. כל ראשי המפלגות של גוש הימין הצהירו שלא ילכו איתו. השקר שלו הוא שקר ממלכתי" עקץ אזולאי בשנינות את יו"ר 'המחנה הממלכתי'.

"בכל חודש אלול מרן רבי עובדיה יוסף היה איתנו, הרגישו אותו. הייתי באירועי סליחות, דיברתי שם.כולם מבינים שמי שרוצה מסורת צריך את ש"ס. אני אעשה את כל מה שאידרש לטובת הציבור בממשלה הקרובה"
[8:27, 6.10.2022] Yonatan Shurek: אני לא רב או מקובל, אבל יש לי רק טלפון כשר, אני רואה בזה את השליחות שלי, יש לי בזה הרבה סייעתא דשמיא. ממליץ לכולם לעשות את זה. אולי חודש-חודשיים זה קשה, אחר כך מתרגלים וזה נפלא"



0 תגובות